O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

niedziela, 17 marca 2013

Wyróżnienie i statystyki

Nie miałam czasu na biżuteriadę w tym tygodniu, ale obiecuje - poprawię się :)
Teraz trochę statystyk
Już 15000 osób odwieziło mój blog, jest ze mną 111 obserwatorów bloga i 201 obserwatorów na Facebook. Na Facebook w ciągu tygonia odwiedza mnie ok 1500 osób. 
Dziękuję wam wszystkim za zainteresowanie i wpisy
Witam też serdecznie nowych gości na blogu, mam nadzieję, że będziecie zaglądać częściej.

Miłyym zaskoczeniem jest wyróżnienie mojego bloga przez Wieczorynkę z bloga Biżuteria wieczorynki, ktorej spodobał się naszyjnik Afrodyta.


Pytania od Wieczorynki i odp.
1. Kiedy zaczęłaś tworzyć... - dawno temu był poczatek, ale intersywniej od kilku lat - nie sądziłam, ze mnie to tak wciągnie
2. ...i dlaczego? :) gdyż można stworzyć coś z niczego, coś własnego, coś niepowtarzalnego
3. Wymarzone wakacje? spędzone z rodziną np. na Sri Lance lub w Indiach
4. Ulubione kwiaty? frezje, maki, chabry
4. Bransoletki, naszyjniki czy pierścionki? bransoletki
5. Kolczyki długie czy krótkie? długie
6. Błyszczące czy matowe? matowe
7. Kolorowe czy jednobarwne? jednobarwne
8. Złoto czy srebro? srebro
9. Samochód czy rower? rower
10.  Miasto czy wieś? miasto
11.  Słońce czy deszcz? :) słońce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz