O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

wtorek, 16 lipca 2013

Łososiowe kwiatki - broszka z filcu / Salmon flowers - felt brooch

Pewna pani zażyczyła sobie letnią, łososiową broszkę z filcu z makami. Więc jest. Tym razem dałam jasne, a nie jak wcześniej ciemne, zielone listki, aby się lepiej komponowało.


Broszkę zgłaszam na wyzwanie KK "Lato"

9 komentarzy:

  1. Prześliczne! Takie delikatne i dystyngowane! Broszka będzie na pewno dumnie się prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie one cudne jak prawdziwe ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna! Pastelowa, delikatna - lato w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna broszka, jak rabatka:) powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lato, jak się patrzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna broszka, takie fajne energetyzujące kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna broszka - te kwiatki wyglądają bardzo delikatnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń