O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

wtorek, 18 lutego 2014

Zapowiedź Wymiany

Jakiś czas temu umówiłam się na wymianę z Basią z bloga 5 pór roku KLIK  .
Mój prezent doszedł wczoraj - jest zachwycający! Po obejrzeniu prac Basi wiedziałam że nie lada z niej artystka, ale efekt końcowy mojej niespodzianki z zasugerowaniem jedynie kolorystyki, wyszedł REWELACYJNIE!!!! Nawet nie wyobrażałam sobie że można stworzyć takie cudo.

Jeszcze nie mogę pokazać wam co otrzymałam, ani mojego wysłanego prezentu, gdyż mój dojdzie do adresatki zapewne jutro. Mam nadzieję, że też się spodoba.
Jutro więc zapewne pokażę wam co otrzymałam i co wysłałam.

4 komentarze:

  1. Dorotko, nie masz pojęcia jak mi się ulżyło na sercu po przeczytaniu Twoich słów:-)
    Bałam się Twojej reakcji bo praca była mocno nowatorska! A co na to mąż?
    Więcej nie mówię, bo jestem ciekawa odpowiedzi, ale bardzo się cieszę...
    Pozdrowionka w pakiecie!

    OdpowiedzUsuń
  2. U Basi zobaczyłam jakie cudne robisz klejnoty i postanowiłam tu zostać i podziwiać, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń