O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

środa, 10 września 2014

Pomocy - zakładka "Kręgi" i "To ci się może spodobac"

Widziałam na niektórych blogach, że macie oprócz zakładki "Obserwatorzy" zakładkę 
"Ma mnie w kręgach"
Bardzo proszę o instrukcję jak taką zakładkę dodać na stronę i gdzie jej szukać.
Proszę również wtajemniczonych skąd można pobrać zakładkę "To może ci się spodobać" która wyświetla inne prace w miniaturach z odsyłaczami przypisane do etykiety zdjęcia z postu

2 komentarze:

  1. Musisz wejść po kolei: projekt - układ- dodaj gadżet - obserwatorzy w google +. Powinnaś mieć konto na google +
    Z tą drugą sprawą muszę poszperać bo właściwie też mi się przyda :)
    Odezwę się jak znajdę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :) To ja odpowiem na Twoje drugie pytanie: http://blox.blox.pl/2011/07/8222You-might-also-like8221-jak-dodac-widget.html lub tu http://mysiowyzakatek.blogspot.com/2011/11/you-might-also-like-instrukcja.html
    Instrukcje tam są proste i jasne, więc nie będę się powtarzać ;) Tylko jak wybierzesz raz ustawienia (np. ilość tych "odsyłaczy"), to żeby je potem zmienić, musisz usunąć i ponownie zainstalować ten gadżet.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń