O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

wtorek, 28 marca 2017

Wiosenny kwiatowy wianek z peoniami na brzozie

Wiosna zawitała   pełną gębą, więc postanowiłam wykonać coś zupełnie nowego w mojej rękodzielniczej przygodzie.
I tak powstał mój pierwszy kwiatowy wianek do powieszenia na ściane lub drzwi.
Całośc, również podkład brzozowy wykonałam własnoręcznie, a z tym przyznam było najwięcej pracy i kombinowania (a duzy jest, bo ma ok. 50cm średnicy).
Oczywiście wybrałam moje ulubione peonie i jaskry oraz kwiaty wiśni, a dodatkowo korę brzozową.  Ułożenie ich było już tylko wisienką na torcie i sprawiło mi największa przyjemność :)

Jak wam sie podoba? Iść czasem w tym kierunku rekodzielniczym?




5 komentarzy:

  1. Pewnie że tak :). Wianek jest cudowny w ogóle to fantastyczne ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny wianek, bardzo wiosenny!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękny! Zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny wianek :) przepiękny i taki wiosenny, a baza z brzozy wygląda świetnie! super praca i dekoracja :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń