O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

piątek, 9 listopada 2012

Moje naszyjniki w Interii



Dzisiaj rano sprawdzając wiadomości e-mail otrzymałam taki:
 "Gratuluję reklamy w interii". 
Zupełnie nie wiedziałam o co chodzi, przecież żadnej reklamy nie zamawiałam...
Już mnie oświecili - zdjęcia moich naszyjników pojawiły się w serwisie Interia, reklamując moją biżuterię w Srebrnej Agrafce
Bardzo mnie to zaskoczyło, miło zaskoczyło, tym bardziej że w Srebrnej Agrafce jestem od 3 dni, a tu takie wyróżnienie i docenienie mojej twórczości!
Zmieniające się opisy pod fotkami też mi się bardzo  podobają :) :
 "Idealny wybór na pierwszą randkę" 
"Piękne i uwodzicielskie"
"Jak zrobić na nim wrażenie" 
„Naszyjniki tylko dla odważnych kobiet”

                                                                                       Dziękuję za wyróżnienie :) 

 I jak tu siedzieć na kanapie nic nie tworząc?? ;) 

4 komentarze: