O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

piątek, 23 listopada 2012

Wyróżnienie 6

Miło mi poinformować o wyróżnieniu nr 6
za:  
"Blogi te zasługują moim zdaniem na szczególne zainteresowanie! Osoby je prowadzące, posiadają niebywałe umiejętności i pasję tworzenia, którą warto podziwiać! Pozdrawiam Was i życzę dalszych sukcesów!"
1. Rękodzieło: moje hobby czy moja praca? - hobby to bardzo ciężka praca
2. Jaką techniką rękodzielniczą posługujesz się najczęściej? - filcowanie
3. Co ozdabiasz / dekorujesz / wykonujesz najczęściej? - biżuteria dla małych kobietek i całkiem dużych kobiet
4. Jakie prezenty rękodzielnicze podarujesz w tym roku najbliższym?- filcowe bombki
5. Ile czasu poświęcasz na rękodzieło? - dużo, za dużo
6. Czego chciałabyś / chciałbyś spróbować i / lub nauczyć się, a czego jednocześnie nie potrafisz z technik rękodzielniczych? - techniki sutasz
7. Rękodzieło dla siebie czy dla innych? - i tak, i tak
8. Drewno czy płytka? - drewno
9. Masz domowe zwierzątko? Tak / nie? Jakie? Dlaczego chcesz / chciałeś je mieć? - ryba
10. Muzyka klasyczna cz rozrywkowa? - rozrywkowa
11. Jak długo zajmujesz się rękodziełem? - odkąd pamiętam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz