O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

środa, 4 lipca 2012

Czarna kolia & kolczyki z filcu

Ekskluzywna kolia i kolczyki z czarnego filcu z perełkami. 
Świetnie prezentuje się przy sukni wieczorowej jak i innej kreacji
W 100% ręcznie wykonane. Przybliżony czas wykonania kilkanaście godzin



2 komentarze:

  1. Świetna kolia! Bardzo mi się podoba wykorzystanie filcu w takim wydaniu :-)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za uznanie :) W realu wygląda jeszcze lepiej

    OdpowiedzUsuń