O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

czwartek, 10 stycznia 2013

Wyróżnienie moich eksperymentów biżuteryjnych

Dzisjaj otrzymałam wyróżnienie od Sakurako z bloga  http://zenergii.blogspot.com 
z tym oto podpisem:
"CzaryMaryDori, która odważnie eksperymentuje z łączeniem technik, tworząc radosną biżuterię"

Radośnie dziękuję :)

Zasady przekazania wyróżnienia kolejnym osobom są bardzo proste:
1) skopiuj obrazek wyróżnienia i umieść go na swoim blogu;
2) podziękuj osobie, od której otrzymałaś wyróżnienie;
3) przekaż wyróżnienie 5 innym blogom, które mają mniej niż 200 obserwatorów.

Wyróżniam:
Wafelek z bloga  wafelkowy-sutasz -  za przepiękne prace wykonane z mistrzowską precyzją
-   Agnieszkę z bloga koszkwiatow  za śliczne prace z wikliny, które świetnie ozdobią nie jedno wnętrze
-   Cypripedium  bloga cypripedium-art za urocze ślimakowe sutasze, które mnie urzekły
-   Bluefairy z bloga bluefairy-art za nowatorskie pomysły przy tworzeniu futrzastych broszek
Zamaskowaną z bloga  maskawenecka za niesamowicie piękne maski

1 komentarz: