O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

wtorek, 14 stycznia 2014

Romantyczno-industrialny naszyjnik i bransoletka / Romantic industrial necklace and bracelet

Trochę romantyzmu i trochę industrializmu.
Splot z metalowymi elementami można nosić równo z kwiatem lub w innych kombinacjach
Do naszyjnika powstała bransoletka.


6 komentarzy:

  1. Rewelacja, rzeczywiście, jest jedno i drugie- w cudownej symbiozie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalny. Przepiękne kolory, pomysłowy wzór, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam połączenie tych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  4. beauty, beauty... rewelacja po prostu:) kolorystyka i wykonanie z pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wam się spodobał i wzór i technika. Ja też jestem zadowolona z efektu końcowego. Kilka godzin po wykonaniu pewna kobietka zażyczyła sobie taką właśnie bransoletkę, więc coś w tym wzorze jest...
    Już niedługo inne nowe odsłony industrialnej biżuterii.

    OdpowiedzUsuń