O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

środa, 22 lipca 2015

Niespodzianka

Pisałam wam niedawno o niespodziance. I jest maluszek
Oto przyczyna mojej długiej nieobecności i zaniedbania wszystkich robótek biżuteryjnych

15 komentarzy:

  1. Gratuluję!!! Bardzo się cieszę!!! To najwspanialsza przyczyna nieobecności!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Wspaniała niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To dopiero niespodzianka. Gratulacje, śliczny maluszek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Piękna niespodzianka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ! Jak nowy SZEF albo SZEFOWA pozwoli to szybko nadrobisz zaległości ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dori to jest niespodzianka :) Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję wszystkim i każdemu z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję śliczna niespodzianka, zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Śliczny i bardzo kreatywny blog dziewczyny z pasją! <3
    Zaprosiłabym Cię na swojego bloga, ale nie prowadzę bloga
    tylko instagrama na którego chciałabym Cię z miłą chęcią zaprosić! :)
    mój ig: janaanastazja
    link: https://www.instagram.com/janaanastazja/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Też mam Wnusia lipcowego.

    OdpowiedzUsuń