O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

piątek, 23 grudnia 2016

Bożonarodzeniowe bombki z cekinów i wstążki

Wszystkim rękodzielnikom
 oraz tym, którzy rękodzieło podziwiają i kupują 
życzę Wesołych Świąt!

Poniżej prezentuję wam  kilka bombek ze wstążki i cekinów, które wykonałam tym roku.
 






4 komentarze:

  1. śliczne ozdoby!
    Życzę Wesołych i Radosnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bombki. Szczęścia i kreatywności w Nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne bombki , ale to choinka przykuła moja uwagę - oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń