O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

środa, 14 listopada 2012

2 następne Wyróżniena! Czyli mamy 5!

Miło mi powiadomić, że otrzymałam 2 następne wyróżnienia - więc mam ich już 5  :)
Dziękuję!
Dziewczyny, nie nadążam z nominowaniem blogów :) - mam zadanie na następne 2 m-ce! :)

Od 
Kawusiowej "za bombki przecudnej urody" :) 
- Miło mi to czytać :)

pytania i moje odp.:
1. Czemu kawusia jest najlepsza na świecie? (hi, hi) - Bo tylko po niej jakoś się funkcjonuje i nie zasypia po 5 minutach od wstania :)

2. Gdzie chciałabyś pojechać (najlepiej na rowerze)? - Dookoła świata, ale taki dystans byłby długim urlopem :)
3. Co chciałabyś przeczytać? - Teraz -  zupełnie nic Mam dość czytania na jakiś czas po długim maratonie ;)
4. Faworki czy pierniki? - Faworki
5. Szneki czy drożdżówki? (pytanie podchwytliwe) - Nie jestem Wielkopolanką ale szneki są b. dobre ;)
6. Góry czy Mazury? Góry - lubie zdobywać "Szczyty" :)
7. Szczebrzeszyn czy Wytrzyszczka? - Oczywiście Szczebrzeszyn, byłam tam wiele razy. Całe Roztocze jest CUDOWNE Mają nawet Pana Chrząszcza na ryneczki :) 
8. Kubki czy filiżanki? - Tylko filiżanki 
9. Tuwim czy Brzechwa? - Żaden z nich, ale mój syn woli Brzechwę :) 
10. Pociąg czy autobus? - Pociąg - jest wygodniej, można się położyć i zawsze ciepło ;) 
11. Dlaczego w tej zabawie tak trudno wymyślić oryginalne pytania? :) - Bo nie chcemy się mocno "wcinać" w czyjeś prywatne życie, a "farmazony" są niestety oklepane ;)

oraz od J - Reczniemalowane


pytania i moje odp.:
1. Kot czy pies? - Pies
2. Kawa czy herbata? - Kawa, jeśli herbata to tylko owocowa
3. Ulubiony kolor - Mam kilka - czarny, turkus, musztarda
4. Ulubiona pora roku - Lato - mogłoby być w Polsce przez cały rok :)
5. Lody waniliowe czy czekoladowe? Waniliowe
6. kino czy teatr? Teatr
7. wymarzone wakacje/urlop spędzę w....? - Mam 3 kraje, które chiałabym odwiedzić: Sri Lanka, Indie, Maroko
8. sprzątanie czy gotowanie? - Sprzątanie - efekt dłużej się utrzymuje :)
9. jaki film polecasz obejrzeć? - "The Island" (to nie jest ten fabularny), Matrix , Szósty zmysł - mogę go oglądać kilka razy w roku :)
10. Co koniecznie trzeba zobaczyć w miejscu skąd pochodzisz lub gdzie mieszkasz? - Starówkę
11. Nie wychodzę z domu bez...? - Pieniędzy ;)

4 komentarze: