O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

sobota, 22 grudnia 2012

Bombki z filcu - Paw i z Imieniem

U mnie choinka już jest wystrojona i przy okazji jej ubierania znalazłam 2 ubiegłoroczne bombki z filcu, których wcześniej nie publikowałam.
Pierwsza miała być "Pawia" - same oceńcie czy się udało

Druga personalizowana - tylko i wyłącznie mojego synka :) 
Dodatkowo śnieżynki i perełki oraz sopelek perłowy na dole


11 komentarzy:

  1. pawia bombka jest przepiękna!
    spersonalizowana też ładna

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne !!! Mogłabyś napisać z jakiego typu wełny korzystasz? mi nigdy wełna nie chciała się tak ufilcować, jak u Ciebie !
    Korzystając z okazji, chciałabym złożyć Tobie i całej rodzinie zdrowych, spokojnych świąt oraz szczęśliwego nowego roku z mnóstwem pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, Tobie również życzę wesołych świat i szampańskiego Sylwestra oraz wielu inspiracji w nowym 2013 roku
      Co do wełny - sama nie wiem jak ona się nazywa - ale ze mnie ekspert co :)
      Kupuję w lokalnym sklepie i tyle. Czasem jest bardziej miękka, czasem twardsza i bardziej szorstka - to pewnie ta różnica, a ja filcuję każdą - jak leciał.
      Jeśli chcesz, mogę ci wysłać po kawałeczku i może sama ocenisz jaką ja filcuję :)

      Usuń
  3. Prześliczne są te Twoje bombki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie bombki są wyjątkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bombki, szczególnie ta ze śnieżynką!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niechaj magiczna noc Wigilijnego Wieczoru,
    Przyniesie Ci spokój i radość.
    Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia,
    Żyje własnym pięknem.
    A Nowy Rok 2013 obdaruje Cię,
    Pomyślnością i szczęściem.
    Życzę Ci Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
    i Niech spełniają się Twoje wszystkie marzenia.
    Monika Ika

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne ;) takie filcowe bombki mają w sobie tyle ciepła i magii Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się bombka pawia, spersonalizowana jest bardzo osobista, taka na zawsze moja.

    OdpowiedzUsuń