O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

piątek, 21 grudnia 2012

Kwiat do włosów do naszyjnika Kraina snów

Do naszyjnika "Kraina snów" 

KLIK 
powstał duży (ok. 10cm średnicy) kwiat do włosów wpinany wsówką.


3 komentarze:

  1. śliczny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z wpięciem kwiata do włosów:) mogę kiedyś pożyczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatka nie pożyczę, ale pomysł jak najbardziej :), zresztą na pewno nie jestem jedyną osobą wykonująca kwiaty do włosów z materiału - można je wpiąć na wsówki lub spinki:) Moja mama miała takie kwiaty do sukienki i włosów już 40 lat temu :)

      Usuń