O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

piątek, 28 grudnia 2012

Broszki z filcu - kolorowe kwiatki / Felt flowers broochs

Święta, święta i po świętach... minęła też zima - przynajmniej na razie...
U mnie za oknem przedwiośnie, więc przedstawiam dwie wiosenne filcowe broszki kwiatki - kaczeńce  i maki w 3 odsłonach kolorystycznych

5 komentarzy: