O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

środa, 27 lutego 2013

CANDY

Dziękuję wszystkim za udział w Candy. 
Wasze odpowiedzi były bardzo interesujące. Bardzo mnie cieszy, że jak napisała jedna z uczestniczek "udało mi się wyzwolić twórczą naturę blogerek".
Najchętniej obdarowałabym wszystkich, ale zabrakłoby mi biżuterii, więc
po długich obradach Candy wygrała:
wierszykiem:

Zima

To najgorsza pora roku,
Co zakłóca błogi spokój
I odbiera życia chęci,
Kiedy spada słupek rtęci.

Zima to czas narzekania:
Nienawidzę odśnieżania!
Po odwilży - wszędzie błoto
Tylko straszy swą brzydotą!

Zginął blask na niebie burym,
Marznie każdy skrawek skóry,
Nos na kwintę opuszczony,
Opuchnięty i czerwony.

W pełni sezon chorobowy,
Bóle mięśni, bóle głowy,
Katar, kaszel, osłabienie,
Marazm i ciągłe zmęczenie...

Wszystko białe i nijakie,
Wypełnione sensu brakiem...
Gdzie są kwiaty? Gdzie motyle?
Najsmutniejsze w roku chwile...

Chciałabym odwołać zimę,
Choćby na ziemi rodzimej.
Niech gdzieś w górach się zatrzyma,
Dla narciarzy tworząc klimat...

Jest nadzieja w tej niemocy,
Jak dzień przychodzi po nocy,
Tak wiosna w końcu powróci,
Pozwoli ptakom zanucić.

Uwolni zmrożone pąki,
Umai ogrody, łąki
I ogrzeje moje serce
- o niczym nie marzę więcej!

Monia - mam nadzieję, że nosząc tą zimową broszką choć troszkę polubisz Zimę , a kolorowy naszyjnik i broszka kwiat szybko przywołają dla Ciebie Wiosnę.
Proszę o kontakt i wybór zestawu 
 

11 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Moni cudowny wiersz

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiersszyk super, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Moni ;)A tobie kochana dzięki za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni Moni wierszyka i wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za zabawę, tak coś czułam że wierszyk zwycięży:) Gratuluję i zwycięstwa i talentu poetyckiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wierszyk gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooooooooooooooooooow !!!! Strasznie się cieszę, bo konkurencja była bardzo silna ;)))))))) Aż mi się chce fałszować z radości (bo akurat śpiewać nie potrafię ;))))) Dziękuję i buziaczki dla wszystkich ;)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni!)

    Serdecznie Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wierszyk faktycznie świetny, gratulacje dla Zwyciężczyni :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za słodką przesyłkę ;))))))))))))) Na żywo wszystko jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach ;)))))))) Ogromne pudło buziaczków dla Ciebie ;))))))))))

    OdpowiedzUsuń