O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

sobota, 9 lutego 2013

Nowy nabytek

Otrzymałam moją wymiankową biżuterię 
od Lolissy z bloga http://soutache1.blogspot.com/

Jestem bardzo, bardzo zadowolona. 
Na foto broszka nie wydawała się taka duża - w realu jej rozmiar i wykonanie powalają! Kolczyki były niespodzianką - są śliczne.
Dziękuję Lolisso!

To moja pierwsza biżuteria wykonana techniką soutache. 
Mam nadzieję ze nie ostatnia (chętnie wymienię się na kolorowe kolczyki soutache). 

Teraz trzymajcie kciuki, aby moja bransoletka, którą wybrała Lolissa też się jej spodobała.


12 komentarzy:

  1. Ale extra! A to duże kółko tj broszka? Piękne! Oczu nie można oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest mega broszka, która Lolissa zgłosiła do wyzwania KK "Romantyzm"
    Będę ją nosić jako broszkę i jako naszyjnik - przymierzyłam już gruby sznurek kręcony, który można zaczepić na zapięciu broszki. Będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta broszka jest nieziemska i niesamowicie klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje fantastycznej wymiany. Twoja bransoletka jak broszka Lolissy - CUDOWNE

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna i piękna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że broszka i kolczyki się Wam podobają. Specjalnie jeszcze nie opublikowałam kolczyków, by były niespodzianką :) Jeszcze nie otrzymałam wymiankowej bransoletki, ale czekam niecierpliwie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super :) to drzewo mnie powala!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, baaaardzo :)
    Przy okazji zapraszam do siebie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń