O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

czwartek, 28 lutego 2013

Rozgwiazda

Taka sobie broszka Rozgwiazda 




i inspiracja 

Kolorystyka pasuje do wyzwania kolorystycznego KK, więc zgłaszam

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Tego typu broszki robiłam jakiś czas temu, ale inne techniki mnie pochłonęły, więc ta została zapomniana na chwil kilka :)

      Usuń
  2. Jakie to ładne :)Kolorki pasują idealnie.Życzę powodzenia w Kreatywnym Kufrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że przy okazji przywołujesz lato:) Świetna broszka, taka inna niż wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej:) świetny blog :) Zapraszam do mnie na rozdanie: http://koralikowy-kacik.blogspot.com/2013/03/43-niech-sie-stanie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalna ta broszka z inspiracją na fotce. Gratuluję pomysłu i pozdrawiam cieplutko, mimo braku wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie materiałów, kolorystyka i kształt. Bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń