O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

wtorek, 9 kwietnia 2013

Broszka z zamka - tęczowe duże Pawie Oko / Rainbow peacock eye - zipper and felt brooch

I jak zapowiadałam jest następna broszka z pawim motywem. 
Tym razem dużo większa i cieniowana z dodatkiem koralików - Pawie Oko

 Odzyskane z wersji zapasowej google:
Stara wersja Pierwotnie opublikowane: piątek, 11 lutego 2013,  
CzaryMaryDori Odzyskane komentarze:
  1. Nie filcuję, więc nie uzyskam takiego efektu, a popodziwiać mogę zawsze, i to z przyjemnością :-)
    Pozdrawiam
  2. Piękna, uwielbiam pawie pióra :D
  3. Śliczności! Robi mega wrażenie taka brocha:D
  4. Oczu oderwać nie można co jedna to piękniejsza!
  5. Śliczne kolory, lubię takie tęczowe prace :)
  6. Urocza nic dodać nic ująć pozdrawiam Dusia
  7. Broszki są piękne,żałuję że tak nie umię robic.Ogladam i podziwiam Twój talent.Zapraszam do mnie,K-mea blogspot.
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje
      Już biegnę do ciebie
  8. Dziękuję
    Nudzi mnie wykonywanie jednego wzoru, choć czasem muszę, bo kilku osobom podoba się jedna praca, więc staram się wymyślać coś nowego w tej samej technice
  9. Wow, oniemiałam - cud kolorów i form!!!!
  10. Ah! Ten rajski ptak na środku.. Wow! Ja wczoraj wykonałam moją trzecią dopiero broszke z zamka i filcu, a zmotywwała mnie do tych eksperymentów twoja broszka z ślimakiem, którą wygooglowałam :) Na razie powstały ważka i sówka, ale mam jeszcze chcice na kota i motyla, z zamków jeszcze z 10szt sie znajdzie :D Na pewno zostane u Ciebie na dłużej, bo twoje prace zachwycają kolorami- a na ich punkcie mam prawdziwego świra :) A co do wykonywania w kółko tego samego wzoru- mi też prawie nigdy sie to nie zdarza, chyba, że w gre wchodza broszki ptaszki z filcu- wszystkie w tym samym ksztalcie, ale kazdy w innym kolorze i inaczej wyszyty- to drobne urozmaicenie dodaje im uroku :) Niedlugo je u mnie opublikuje, to moze sie komus spodobaja :)
  11. Śliczne rzeczy, takie energetycznie kolorowe :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz