O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

wtorek, 9 kwietnia 2013

Naszyjnik z zamka, filcu i kamieni - Kallisto / Kallisto - zipper and felt necklace

ostatni przywrócony post i już jestem na bieżąco!!


Naszyjnik z suwaka, kamieni naturalnych i filcu - Kallisto.
Kojarzy mi się z leśną, ukwieconą polaną, nimfami i elfami.
 Stąd jego nazwa - Kallisto, zapożyczona od imienia nimfy leśnej, córki Lykaona, króla Arkadii;
od gr. kalliste oznaczającego „najpiękniejsza”. 
 
 



Odzyskane z wersji zapasowej google:
Stara wersja Pierwotnie opublikowane: poniedziałek, 4 marca 2013,  
CzaryMaryDori Odzyskane komentarze:
  1. Prześliczny ;)pozdrawiam
  2. Jak zawsze piękny i oryginalny.Cudowne, żywe kolorki. Już widzę oczami wyobraźni tę leśną polanę:)
  3. Piękny co za kolory :D
  4. Piękny! Super kolory!
  5. Piękny! Bardzo lubię takie kolory
  6. Robi wrażenie! Przepiękny!
  7. Ale cudny!!! :)
  8. Dziękuję
    Może wreszcie przegoni Zimę?

  9. Tworzysz bardzo oryginalną biżuterię, za każdym razem nie mogę oderwać oczu od Twoich dzieł :)
  10. śliczny;-)Tworzysz naprawdę wyjątkowe prace.
  11. Fantastyczne wykonanie i kolory

    Odpowiedzi


    1. Kolory miały być inne - brązy, złoto i zielenie ale jakoś mi nie pasowało i znów multikolor wyszedł
  12. Ja tutaj widzę głowę renifera :)
    Fantastyczne kolory, bardzo ładne wykonanie. Brawo!

    Odpowiedzi


    1. Powiem ci, że wg mojego synka to: "łosie rogi" :), więc coś w tym jest...
  13. Dziekuję za miłe komentarze. Chyba wezmę się do roboty za mój 3 suwakowo-filcowy naszyjnik

  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

  15. Chciałam Ci powiedzieć (właściwie napisać) Dori, że Twój blog zachwyca. Jest w nim lekkość i dziewczęcy urok. Pomysły masz świetne i jeszcze potrafisz je pięknie wykonać. Ale ja zostałam przede wszystkim urzeczona przez kolory jakie dobierasz przy tworzeniu, są takie soczyste i energetyczne. Życzę Ci powodzenia we wszystkim co robisz
  16. Naszyjnik powala, po prostu łał. Rewelka!
 

2 komentarze: