O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

sobota, 13 kwietnia 2013

Niebieskie kolczyki z zamka i filcu / Blue zipper and felt earrings

Moje drugie kolczyki z zamka/ suwaka i filcu. 
Zakręcone ślimaki, choć niektórym kojarzą się z kluczem wiolinowym
 
 

Dzisiaj, moja znajoma Agnieszka widząc te kolczyki wstawione na FB napisała:
"Dori, idealne na Światowy Dzień Świadomości Autyzmu - po prostu rewelacja",
więc kolczyki powędrują pocztą do Agi, której synek - Mateuszek (10 dni młodszy od mojego szkraba) ma zdiagnozowany autyzm dzxiecięcy, a Agnieszka działa jak tylko może, aby pomóc synkowi, a także przybliżyć innym tą chorobę.

Mateuszka znacie, w pasku boczym wstawiłam prośbę o przeznaczenie 1% na jego rehabilitację, więc jeśli możecie wpiszcie jego nr KRS w rozliczenie PIT. 
To dla nas kilka sekund, a dla niego wielka pomoc

Więcej możecie poczytac na blogu Agnieszki
www.mateusio.pl 





Zgłaszam je na wyzwanie KK "Kolczyki"

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, faktycznie trochę podobne do klucza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klucz jak nic! brakuje tylko nóżki (czy ogonka ;-)
    Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ważne do czego podobne, są cudne i bardzo ciekawe :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietuzinkowe;-) Uwielbiam Twoje CZary...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kolczyki. Te są urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym wyróżnić Twój blog w kategorii "Liebster Blog". Szczegóły u mnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieki mnie nie bylo a tu taaaaaaaaaaaaaaaaaakie cuda!!!Lece ogladac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka dni mnie nie było, a tu takie miłe komentarze. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i wpisy.
    Cieszę się, że kolczyki się podobają

    OdpowiedzUsuń