O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

niedziela, 7 kwietnia 2013

RAJSKI PTAK Broszka z zamka i filcu / Paradisaeidae - zipper and felt brooch

cd...
Przygotowałam broszkę na wyzwanie Kreatywnego Kufra Motyw - Ptak
Oto moja interpretacja:

RAJSKI PTAK (Paradisaeidae), 

który wg mnie jest jednym z ładniejszych wśród latających z tej gromady. 

Niestety w Polsce go nie zobaczymy, choć jego krewnym jest nasz pospolity wróbelek :) Występują na Molukach, Nowej Gwinei i w północno-wschodniej Australii 

Technika łączona - suwak, wełna czesankowa, filc, koraliki, cekiny i kamienie.  Ma ok. 13cm długości, więc to całkiem spory ptaszek

Jak wam się podoba??


I od razu połączenie z drugiego posta
Broszka została wyróżniona w KK II miejscem
Dziękuję

Odzyskane z wersji zapasowej google:
Pierwotnie opublikowane: poniedziałek, 10 grudnia 2012
CzaryMaryDori    
Odzyskane komentarze:
  1. Piękny ptaszek, te kolory sprawiają, że odrazu weselej :)
  2. Piękne wykonanie, ptaszek ma swój osobisty wdzięk!
  3. Piękny!!!
    Trzymam kciuki :)
  4. Prezentuje sie naprawdę wytwornie i rajsko:)
  5. Bajeczny i nastraja bardzo pozytywnie!
    Taka energia i radość z niego biją :)
    Powodzenia w wyzwaniu :)
  6. Przepiękny!!! Trzymam kciuki!
  7. Dziękuje dziewczyny za tak miłe słowa i kciuki :)
  8. Bardzo oryginalny i niepowtarzalny,gra kolorów sprawia, że myślami biegniesz w krainę baśni.:)
  9. Powodzenia w wyzwaniu!!!Jak dla mnie jest niesamowicie oryginalny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz