O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

sobota, 12 stycznia 2013

RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ - pomoc dla Mateusza

Jeśli możecie - przekażcie 1%
Mateusz to syn mojej znajomej - Agnieszki.
Nasza pomoc nic nie kosztuje, to tylko kilka sekund na wpis w formularzu, a dla Mateusza to wielka pomoc w możliwości dalszej rehabilitacji



Więcej informacji zamieściła Agnieszka na stronie Mateuszka - www.mateusio.pl


Poniżej cytuję kilka słów od Agnieszki z ww. bloga:
  
" Spełnione życzenie i zbieramy 1%
Moje życzenie z poprzedniego wpisu stało się rzeczywistością. Przeżyłam prawdziwie magiczne święta, a pisząc to mam łzy w oczach ze wzruszenia...
Tak jak sobie wymarzyłam Mateusz po raz pierwszy uczestniczył w całej uroczystości!!! Dzielił się opłatkiem, składał życzenia, siedział przy stole i jadł z wszystkimi... Na koniec szukał Mikołaja za oknem i otwierał prezenty.
Potem były 6 urodziny mojego synka. 
I znów równie świadomie Mateusz wyczekiwał gości, tortu, świczek, chciał żeby zaśpiewać mu "Sto lat", a najbardziej jednak wyczekiwał hasła "Niespodzianka" podejrzanego na filmach Disneyowskich.
 _____________________________
Razem z Nowym Rokiem 2013 zaczyna się sezon na wypełnianie zeznań podatkowych PIT.
Poniżej zamieszczam banerki informujące o sposobie przekazania 1% na leczenie i rehabililtacje Mateuszka. Będę wdzięczna, jeśli ktoś je doda do swojej strony, na facebooka, naszą klasę lub w inne miejsce w sieci.   
Bardzo potrzebujemy pomocy w tym zakresie. Być może dzięki Państwa pomocy uda się zebrać fundusze na dalsze leczenie i rehabilitacje naszego synka. Sytuacje finansową mamy dość ciężką i bez wsparcia z zewnątrz nie będziemy mogli wyjechać ani na turnus, ani opłacać codziennych rehabilitacji."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz