O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

środa, 9 stycznia 2013

Wyróżnienie nr 7

Serdecznie dziękuję Joasi joasiaart za wyróżnienie
Pytania od Joasi i moje odpowiedzi:
1.Wolisz rower czy samochód? - auto
2. Wolisz psy czy koty? - psy
3. Wolisz zakupy prze internet czy w centrum handlowym? - wolę przez internet i tak wiele rzeczy kupuję
4. Twój ulubiony kobiecy gadżet. - jest wiele, ale szminka trzymająca się 12 godzin chyba jest najlepsza, aaaa....może to nie gadżet, ale moje musztardowe buty nosiłabym codziennie
5. Ulubiona pora roku. - lato
6. Jakiej techniki rekodzieła chiałabyś sie nauczyć? - sutasz i nauczę się na pewno
7. Co robisz jak chcesz się zrelaksowac? - oglądam dobry film
8. Ulubiony sport? - siłownia, choć podobno mam dobre predyspozycje do biegania :)
9. Twój ulubiony deser? - ciastko 3 bit i wszystko co zawiera marcepan
10. Co najbardziej lubisz robić z rękodzieła? - naszyjniki i broszki
Mam jeszcze trochę blogów do wyróżnienia z poprzednich wyróznień - powoli je uzupełniam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz