O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

czwartek, 31 stycznia 2013

Wyróżnienie nr 8

Mój blog został wyróżniony przez
takim oto opisem:

CzaryMaryDori - za te wszystkie cudowności z zamka (w ogóle wow! z zamka!!!! o.O) - i za to że nie mam pojęcia jak takie cuda z tym zamkiem wyczynia :)
 Pięknie dziękuję. 

Cały czas uzupełniam blogi, które muszę w zamian wyróżnić, a jest tego trochę - wyróżniłam już 30, zostało 50 :), ale na pewno się uda


Pytania AditaDesign i moje odpowiedzi:
1. czekolada czy bigos? - bigos
2. na spacer czy na zakupy? - spacer, nie cierpię zakupów
3. aparat czy kamera? - aparat - daje więcej możliwości
4. scrabble czy chińczyk? - nie umiem grać w chińczyka, więc z tych dwóch scrabble, ale teraz u mnie w domu są na topie piłkarzyki :)
5. Indie czy Meksyk? - Indie, to moje marzenie
6. mądra czy piękna? - no jak to, jedno i drugie :)
7. śniadanie czy kolacja? - kolacja i to późna, a na śniadanie to jedynie kawka
8. książka kucharska czy dieta cud? - dieta mi nie potrzebna, i oby tak zostało, a książka kucharska również nie - przepisy mam w głowie, jedyne przepisy z książki, a raczej z mojego zeszytu to te na sprawdzone ciasta
9. kanapa czy fotel? - kanapa
10. kocham spać czy śpię bo muszę? - kocham spać!, mogłabym tak 24 godziny na dobę, ale szkoda życia na spanie, mam tyle do zrobienia, więc zaprzyjaźniłam się z Panią Kawą
11. dokończ: nie lubię gdy.... - "przyjacielscy" ludzie wiedzą o tobie więcej niż ty sama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz