O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

wtorek, 22 października 2013

Bożonarodzeniowo - biżuteryjna wymiana

Jako, że mam hopla na punkcie turkusu, wylukałam na Srebrnej Agrafce kolczyki u Katiuszy z:

 Niespodzianką miały być brązowo-złote mniejsze wkręty

Mam więc takie piękne kolczyki sutasz

W ramach wymiany Kasia wypatrzyła u mnie bombkę z jarzebiną. 
Egzemplarz ze zdjęcia miał już nową właścicielkę, ale może to i lepiej, bo Kasia otrzymała dużo większą, nową wersję jarzębinowej bańki


3 komentarze: