O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

wtorek, 15 października 2013

Etui na nawigację z filcu / Felt case for navigation

Dzień Chłopaka był jakiś czas temu, ale z powodu braku zdjęć dopiero dzisiaj pokazuję wam mój prezent dla Męża. Etui na nawigację z filcu uszyte w 100% ręcznie. Klapka zamykana na dwa małe rzepy.
To pierwszy mój twór tego typu, wiem - nie jestem najlepsza w równym szyciu ręcznym, następnym razem muszę też dopracować szczegóły dekoracji i ozdobne elementy przyszywać przed, a nie po zszyciu boków, ale najważniejsze, że Mężowi się podoba. 

A co wy myślicie???



1 komentarz:

  1. Dla mężula w sam raz :)). ładny ale przede wszystkim męski i z humorkiem :))

    OdpowiedzUsuń