O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

niedziela, 6 października 2013

Wygrałam w Candy urocze kolczyki!

Przentuję wam urocze kolczyki, które udało mi się wygrać w urodzinowym candy u

" Nagrodę główną w postaci kolczyków Macarons wygrywa....
CzaryMaryDori
(za uroczy wierszyk)

Jestem szaro-burą dziewczynką
Chodzę z posępną minką
W kolczykach Macarons na uszku
Zakręciłoby mi się coś w brzuszku
Słońce wyszłoby zza chmur
Bo wreszcie kolor zawitałby w mój ubiór :) "

Dziękuję za wyróżnienie. 
Na 100% rozweselą małą szaro-burą dziewczynkę i wszystkich wokół niej :)

A tych, którzy nie znają jeszcze bloga Anji serdecznie zapraszam do odwiedzin, zapewniam, jest co podziwiać.


1 komentarz: