O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

środa, 10 kwietnia 2013

Bordowe kolczyki z filcu i zamka / Burgundy zipper and felt earrings

Jak zauważyliście, uporałam się z ponownym wgraniem skasowanych przez pomyłkę postów, więc pracę z zamkiem czas zacząć!

Panie i Panowie, przedstawiam wam moje pierwsze kolczyki z zamka i filcu :)
Postawiłam na prostotę i elegancję, więc srebrny gruby zamek połączyłam z bordo i czernią.
 Tył podklejony czarną skórą naturalną.
Wielkość ok. 5cm bez bigla, więc to całkiem spore kolczyki. 



Od dzisiaj jest nowe wyzwanie KK "Kolczyki", więc zgłaszam


6 komentarzy:

  1. Piękny kolor, a połączenie ksztłtui koloru - tulipanowate:) wię jak najbardziej się nadają - moim zdaniem:)

    P.S.
    Dotarła do Ciebie moja wiadomość, bo boję się, ze w ferworze walki zaginęła w boju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne i jak najbardziej wiosenne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne! :)

    jak najbardziej nadają się do wiosennego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję.
    Właśnie zauważyłam, ze jest też nowe wyzwanie KK "Kolczyki", więc tam chyba będą bardziej pasować :)

    OdpowiedzUsuń