O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

środa, 17 kwietnia 2013

Wyróżnienie

I kolejne wyróżnienie. Tym razem od http://blackroseshandmadethings.blogspot.com/
Dziękuje serdecznie. Moje nominacje są powoli uzupełniane.

Pytania i moje odp.:
1) Nocny marek czy ranny ptaszek? - Nocny marek


2) Muzyka, która mnie inspiruje, to... - Klasyczna


3)  Najbardziej wzrusza mnie... - Mój smyk


4) Gdy myślałaś/ myślałeś o sobie 10 lat temu - czy obecnie jesteś tym, kogo sobie wtedy wyobrażałaś/ wyobrażałeś?
- Wyobrażałam sobie siebie jako już podstarzałą kobietę, ale patrząc w lustro nie jest tak źle  ;)


5) Kiedy zamykam oczy, to... - Marzę,a za chwilę zasypiam :)


6) Czy zdarzył się w Twym życiu moment przełomowy, czy wciąż na niego czekasz? - Pierwszy już był, ale na pewno czeka mnie jeszcze wiele takich momentów


7) Najchętniej noszę... - Spodnie i obcasy


8) Wolisz duże, efektowne kolczyki, czy drobne, klasyczne? - Duże


9) Twój styl w  trzech zdaniach? - Wesoło. Wygodnie. Elegancko.


10) Rękodzieło to dla mnie... - Prawdziwa przyjemność tworzenia.


11) Co/ Kto momentalnie sprawia, że się uśmiechasz? - Zdjęcia rodzinne

1 komentarz:

  1. Dziękuję za odpowiedzi - z punktem 10 zgadzam się w stu procentach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń