O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

niedziela, 7 kwietnia 2013

Tęczowy Ślimak - broszka z zamka błyskawicznego i filcu / Rainbow snail - zipper and felt brooch

Druga broszka na wyzwanie KK "Francja"
Tym razem wesoły tęczowy i nakrapiany ślimak
Do wszystkich smakoszy mięczaków, zaznaczam wyraźnie - Nie do zjedzenia!!
Odzyskane z wersji zapasowej google:
Pierwotnie opublikowane: piątek, 4 stycznia 2013,  
CzaryMaryDori Odzyskane komentarze:




  1. ślim, ślim - jak mawia mój syncio :)
    Ślimak i kapelusz są niezwykle francuskie, i zdecydowanie Twój ślimak podoba mi się bardziej niż te na talerzu :)


  1.  Diana4 stycznia 2013 10:24 
    Ależ uroczo słodki




  1. Jesteś niemożliwa :) a ślimak genialny :)



  1. Hehe :) Ale słodziak! :) Super :)



  1. Piękny ślimaczek :) życzę powodzenia :) trzymam kciukasy:)



  1. Takiego kolorowiutkiego to ja jeszcze nie widziałam! Słodziusi :-)



  1. Pomysłowy! i bardzo piękny ślimaczek :)



  1. rewelacja!



  1. ale śliczny ;) pozdrawiam



  1. jest fantastyczny :)



  1. Prześliczny ^^ Świetne kolorki :)



  1. Ślimak dziękuję za wszystkie komplementy ;)



  1. Piękny :))

1 komentarz: