O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

niedziela, 7 kwietnia 2013

Zimowy krajobraz - Broszka z zamka i filcu / Winter landscape - felt and zipper brooch

Obrazek naszkicowałam dużo wcześniej, ale brakowało mi czasu i motywacji do jego wykonania, więc leżakował, jak wiele innych pomysłów.
Wyzwanie Kreatywnego Kufra "Zima" zmobilizowało mnie i broszka Zimowy krajobraz jest.
Technika mieszana - suwak (zamek błyskawiczny), filc, wełna czesankowa.
Obrazek ma  wypukłe elementy, suwakowe brzegi lekko pofalowałam, aby zgrywało się z zaspami śniegu i krajobrazem, który przecież nie jest równy.
Wielkość ok 6,5/4,5cm
Co sądzicie??





Odzyskane z wersji zapasowej google:
Stara wersja
Pierwotnie opublikowane: czwartek, 29 grudnia 2012,  
CzaryMaryDori
Odzyskane komentarze:


  1. rewelacyjna :) życzę powodzenia w KK. pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga www.AMIRkoraliki.blogspot.com
  2. słodka po prostu :)...
  3. Bardzo oryginalna i misternie wykonana.
  4. Och, jest piękna! Oryginalny pomysł:)
  5. jest piękna, zaskakujesz co trochę nowymi pomysłami, powodzenia w wyzwaniu!
  6. przepiękna, moim zdaniem pewna wygrana!
  7. Serdecznie dziękuję za komentarze
    A co do wygranej/wyróżnienia w KK - zobaczymy - jest wiele ciekawych zimowych prac
  8. Jestem pod wrażeniem Twoich prac :-o są fantastyczne :)))
    a broszka rewelacyjna !!!
    będę na pewno częstym gościem
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Odpowiedzi



    1. Miło mi to czytać.
      Zapraszam - zaglądaj, komentuj jak najczęściej

  9. Słodka ta broszka. Świetny pomysł. Pozdrawiam.
  10. śliczna, te detale w całości robią ogromne wrażenie:-))

  11. Z przyjemnością patrzy się na ten krajobraz - niezwykła boroszka!
    Pozdrawiam noworocznie
  12. Brożka super,aż się chce dotknąć choinek i zanurzyć ręce w śniegu.
    Życzę wygranej.
    Serdeczności na Nowy Rok.
    Odpowiedzi



    1. Dziękuję bardzo.
      Przyjmij również najlepsze życzenia ode mnie
  13. Dziękuję za wyróżnienie!
    Odpowiedzi



    1. proszę bardzo. Jak najbardziej należało się
  14. Jak zawsze zaskakujesz:) Broszka piękna i zupełnie inna niż wszystkie:) Wszystkiego najlepszego w nowym roku!
    Odpowiedzi


    1. Dziękuję Tobie również życzę wszystkiego dobrego i wielu pomysłów
  15. Bardzo dziękuję za tak przesympatyczne komentarze

  16. piękna i słuszna nagroda 1 miejsce w Kreatywnym _ GRATULACJE
I od razu połączenie z drugiego posta
I miejsce w wyzwaniu KK "Zima" (broszka do wygrania w Candy)
Miły akcent tego ranka - moja pierwsza wygrana w wyzwaniu Kreatywnego Kufra. 
Broszka "Zimowy krajobraz" zajęła I miejsce w wyzwaniu tematycznym "Zima"!! 
Z racji tego, iż zgłoszonych było wiele wspaniałych prac, tym bardziej cieszy mnie to wyróżnienie.
Jury dziękuję za wyróżnienie i nagrodę a Wam koleżanki za trzymanie kciuków.
Odzyskane z wersji zapasowej google:
Stara wersja
Pierwotnie opublikowane: wtorek, 8 stycznia 2013,  
CzaryMaryDori
Odzyskane komentarze:


  1. Gratuluję!!! Broszka jest prześliczna, zasłużyłaś na wyróżnienie :))
  2. Gratuluję;) i życzę kolejnych sukcesów ;)

  3. Tak czułam... gratuluję!
  4. Gratuluję wygranej! Piękny pejzaż, który chwilowo musi zastąpić zimowe widoki w naturze :-)
  5. Mówiłam, że wygra! Gratuluję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz