O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

sobota, 6 kwietnia 2013

Broszka z suwaka i filcu - Rafa koralowa / Coral reef - zipper and felt brooch

Dla miłośniczek zamka błyskawicznego (suwaka) i filcu 
Tym razem broszka prosto z rafy koralowej w odcieniach różu i fioletu
Odzyskane z wersji zapasowej google: 
Stara wersja

Pierwotnie opublikowane: poniedziałek, 19 listopada 2012
CzaryMaryDori      
Odzyskane komentarze:
  1. przepiękne połączenie kolorków
  2. naprawdę jestem pod wrażeniem Twoich prac! Ta biżuteria jest cudowna! :)
  3. Cieszę się że wam się podoba
    Staram się tworzyć coś "innego" i niepowtarzalnego przy zasypie naszego kraju chińskimi "ozdóbkami" z formy :)
  4. Super! lubię morskie stworki :D
  5. Śliczna. Wszystko świetnie wygląda i kolorki i kształt. Uwielbiam takie czasy mary z zamka błyskawicznego.
  6. Cudna..oryginalna i zachwyca w każdym calu.pozdrawiam.

    Wczorajsze kilka godzin niestety nie poświęciłam na robótki biżuteryjne, ale i tak jestem zadowolona. Jak może zauważyliście, wszystkie etykiety w języku polskim zmieniłam na polsko-angielskie. Niestety zajęło to sporo czasu, bo każdą etykietę trzeba było wykasować ręcznie. Wgranie jest łatwiejsze, bo można je wgrywać i dopasowywać automatycznie dla poszczególnych kategorii. Dodatkowo wszystko sprawdziłam, czy nie ma pomyłek.
    W planie są jeszcze opisy i tytuły dwujęzyczne, ale to powoli będę uzupełniać.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz