O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

środa, 3 kwietnia 2013

Broszka z suwaka (zamka) i filcu z perłą / Zipper, felt and pearl brooch



Nowa technika opanowana
Broszka z suwaka, filcu i naturalnej perły hodowlanej
Można ją nosić zapinając w dowolną stronę do płaszcza, marynarki czy torebki
Odzyskane z wersji zapasowej google:


Stara wersja

Pierwotnie opublikowane: środa, 17 października 2012,
CzaryMaryDori  
Odzyskane komentarze:
    1. Fantazyjna :D i bardzo ładna.
      Pozdrawiam
    2. Jestem pod wielkim wrażeniem...suwak i sutasz i tak można wyczarować taką broszkę????Jest rewelacyjna.
    3. Dziękuję, szczególnie że to mój pierwszy twój z połączenia suwaka i filcu, więc trochę eksperymentowałam

      5 komentarzy:

      1. Nadal twierdzę, że jest naprawdę piękna :D
        Pozdrawiam

        OdpowiedzUsuń
      2. :) Jeszcze jakby była w starej wersji z tyloma wejściami na post - byłoby idealnie Aniu :)
        Chyba wrzucę wszystko od nowa i zanudzę was starymi opiami i zdjęciami :(

        OdpowiedzUsuń
      3. Dla mnie to nowość. Nie mogę się napatrzeć jak suwak może pięknie ozdobić. Nigdy tego nie robiłam i nie wiem jak, ale mam ochotę spróbować. Pozdrawiam.

        OdpowiedzUsuń
      4. No więc Krysiu, mam nadzieję, już niedługo obejrzysz inne moje prace tego typu z archiwum.
        A co do próbowania - pewnie - jeśli masz ochotę próbuj, to zawsze nowe wyzwanie i oderwanie od tego co robiłaś wcześniej. Warto próbować!

        OdpowiedzUsuń
      5. Świetne jest, fantastyczne połączenia. Jest bardzo nietypowa i ciekawa :))

        OdpowiedzUsuń