O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Tęczowa broszka z suwaka - Pawie oczka / Rainbow peacock eye - zipper and felt brooch

Efekt wczorajszego wieczoru
Tęczowa broszka Pawie oczka
Odzyskane z wersji zapasowej google:
Stara wersja Pierwotnie opublikowane: środa, 30 stycznia 2013,  
CzaryMaryDori Odzyskane komentarze:
  1. Śliczna broszka. Kolorki ma piękne.
    Odpowiedz
  2. Śliczna jest!
    Lubię tęczowe kolorki :)

  3. cudna ta broszka pozdrawiam ciepluteńko
  4. Wyczarowałaś prześliczną broszkę, talentu i wyobrażni to Ci nie brakuje pozdrawiam Dusia
  5. Jest przepiękna!!!

  6. piękne prace, masz wspaniałe pomysły
    mój faworyt to serduszko - krawat
  7. Bardzo się podoba! Idealna do mojej torebki ;) Śliczna :)
  8. Ale cudna! Wszystkie te Twoje brosie powalają na kolana!
  9. Tęcza górą :) Fantastyczna broszka ;)
  10. ŚLICZNOŚCI!
    jeszcze niedawno w ogóle nie przypuszczałam, że oprócz zasuwania mojej kurtki taki zamek może robić coś jeszcze - za odkrycie przede mną zamkowych cudów - Liebster dla Ciebie
    http://galeria-adityadesign.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html
  11. Dziękuję za przemiłe komentarze. Mi tez broszka się podoba i powiem więcej - już mam pomysł na drugą pawią broszkę, którą niedługo pokażę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz